At Central Perk

CSI:ssä on kerran kuukaudessa mukana luonnos. Tällä kertaa haasteita asetti kuvien määrä. Luonnoksessa oli jopa neljä kuvan paikkaa, mutta minä vähensin ne omassa versiossani kahteen. Haasteen värit olivat tällä kertaa minulle todella mieluisat. 

Once a month CSI case file includes a sketch. This time I found the number of photos in the sketch challenging as four photos is quite much for me. In my version there is only two photos. But I really liked the colors this week!


Olen viime aikoina käyttänyt maaliroiskeita paljon, joten halusin tietoisesti tehdä sivun ilman niitä. Ehkä olen niin tottunut roiskeisiin, että pohdin pitkään kuvan ottamisenkin jälkeen, että pitäisikö niitä kuitenkin lisätä. Sivu on yhdestä lempi komediasarjoistani, Frendeistä. Pääsimme käymään sarjan vanhoissa lavasteissa Warner Brosin studioilla. Mielestäni kuvat sopivat hyvin sivun värimaailmaan. Tarinointi on pienemmän kuvan takana ja kerron siinä kuinka jaksan katsoa sarjan jaksoja uudestaan ja uudestaan (ja uusintoja meillä Suomessa näkeekin) :)

Lately I have used paint splatters a lot so I wanted to do LO without those. I think that I'm so used to the splatters that even after taking the picture of my LO I was still questioning should I add those. The page is about one of my favorite sitcoms, Friends. We were able to visit the show's old set when we visited Warner Bros Studios in LA. I think the photos works with the color scheme of the LO. Journaling is behind the smaller picture and it tells how I can watch the Friends episodes over and over again :)


Evidence: polka dots (pattern paper), stripes, two different alphabets, book pages, triangles
Testimony: Write about a quirky intrenst of yours

Mukavaa lauantaita!
Have a nice Saturday!

No comments

Thank you for leaving a comment!